24 października 2011

Kobo Professional, Smooth make-up base


Już od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem zakupu bazy pod podkład z Hean. Znalazłam sklep, w którym sprzedawano kosmetyki tej firmy i głupia nie sprawdziłam wcześniej czy w ogóle mają taką bazę. Poszłam tam dopiero w dzień, w którym miałam ważne wyjście i potrzebowałam czegoś co utrwaliłoby makijaż i pozwoliło lepiej rozprowadzić podkład, no i jak można się domyślić bazy tam nie znalazłam:( więc zmuszona wyruszyłam do Natury i zakupiłam tę bazę:
Zdążyłam skorzystać z jej dobrodziejstw jedynie raz i nie mogę za wiele o niej powiedzieć. Jedynie tyle, że ładnie pachnie i szybko się wchłania, no i podkład szybko się rozprowadza.
Dlatego też mam pytanie do Was? Używanie tej bazy? Jaka jest Wasza opinia o niej? Używacie jej na co dzień czy tylko na większe wyjścia?
Z góry dziękuję:):*

10 komentarzy:

  1. mnie ta baza nie przekonuje - zapach i wytarte, brzydkie opakowanie testera w szafie Kobo (takie mam niewielkie doświadczenie)

    O samym działaniu nie jestem wstanie nic napisać.
    Ja lubię baze Hean

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam i wyrzuciłam. Po miesiącu stosowania stan mojej skóry strasznie się pogorszył (strasznie zapychała), choć na początku wydawała się być bardzo fajna.
    Nie polecam.
    Buziaki,
    N. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tej bazy ale czytając blogi dziewczyny nie były z niej zadowolone

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam bazy pod makijaż, bo mój podkład trzyma się świetnie. Może z niej skorzystam, gdy na wiosnę będę musiała zmienić podkład na lżejszy.
    recenzja żelu do skórek, którą obiecałam:
    http://lbd-iwantmore.blogspot.com/2011/10/nie-dla-skorek.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż... niestety nie pomogę, bo nie znam tej bazy. W ogóle nie używam bazy pod podkład, bo to by było trochę za dużo, jak na co dzień. ;)

    Za to czekam na Twoją recenzję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. P.S. Właśnie zostałam Twoją 50-tą obserwatorką. :D Aż muszę sobie tego pogratulować. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam bazy z dax dosyć często ale niedawno mi się skończyła i zrobiłam sobie przerwę. Z KOBO nigdy nie miałam do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. tak tak, zauważyłam:P serdecznie gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam tej bazy przez ponad miesiąc ale strasznie mnie zapychała. Kiedy ją odstawiłam stan mojej skóry się poprawił. Ale zapach ma naprawdę bardzo fajny i faktycznie szybko się wchłania.

    OdpowiedzUsuń