4 września 2015

Bio-Oil ratunkiem dla rozstępów?

Już jakiś czas temu dostałam do przetestowania znany prawie wszystkim olejek Bio-Oil. Skorzystałam z okazji, licząc przede wszystkim, że pomoże na moje rozstępy. Nie ma ich za wiele, mają już swoje lata, więc nie liczyłam na cud i raczej sceptycznie podchodzę do takich produktów działających cuda.


Stosowałam go 2 razy dziennie, czyli tak jak zaleca producent, na kilka moich kreseczek na udach. I co? I nic. Wiem, że z rozstępami, które towarzyszą nam już dłuższy czas, poradzić mogą sobie tylko odpowiednie zabiegi, ale miałam nadzieję, na jakieś "wygładzenie" ich, zmniejszenie widoczności, niestety... Fakt, producent zaleca stosować olejek przez minimum 3 miesiące, ale na dłużej opakowanie 60 ml nie wystarczyło. 


Nie posiadam innych blizn, więc nie mogłam sprawdzić działania olejku na tym polu, ale podejrzewam, ze wyglądałoby to podobnie jak z rozstępami (w końcu rozstępy to też blizny). Poza tym stosowałam go na przebarwienia na buźce, głównie spowodowane działaniem promieni słonecznych, ehhh zapominało się o filtrach:) I tutaj  już zadziałał świetnie:) Tak samo dwa razy dziennie na przebarwienia na nosie i policzkach i po dwóch miesiącach rozjaśniły się w 89%, jak dla mnie bomba.


Niestety przerażająca jest cena, tzn dla mnie te 60ml za ok. 40zł do stosowania tylko na przebarwienia na twarz jak najbardziej, ale gdybym miała kupić opakowanie 200ml za 100zł już bym się musiała zastanowić czy warto. Same zdecydujcie:)


Jak dla mnie można go wypróbować jako środek rozjaśniający przebarwienia i ewentualnie sprawdzić działanie na świeżych bliznach czy rozstępach.


_______________________________________________________
Podobał Ci cię post? Będzie mi miło jeżeli klikniesz:

Zostaniesz followersem:
Instagram

Lub obserwatorem:
  Follow on Bloglovin

12 komentarzy:

  1. Też mam troszkę rozstępów, ale nie wyglądają jakoś porażająco ;) Fakt, zainteresowałby mnie w kwestii przebarwień, ale boję się olejków, bo mnie niestety zapychają :( Chyba pozostanę przy kwasach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi leciutko rozjaśnił rozstępy które mam od roku ale stosuje go ok 2 tygodni dopiero

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam wiele negatywnych opinii o nim, więc na pewno po niego nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej się nie skuszę. Olejek stał się popularny przez reklamę w telewizji, ale już nie raz czytałam negatywne opinie na jego temat.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja go nie wypróbuję bo ma za dużo parafiny w sobie

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozstępy ma chyba większość z nas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten olejek pomoże, ale tylko na jeszcze czerwone rozstępy :)

    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Great! Thanks for sharing this. I read over the article and I really love all the things. By the way, could we get a chance to cooperate on SNS/Blog? We’ll pay USD. tonylau86china@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić taboret fryzjerski do salonu i jeszcze taboret kosmetyczny z oparciem. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  10. Παρέχουμε φάρμακα για τη θεραπεία διαφόρων προβλημάτων υγείας, με τη χρήση ενός φαρμάκου που ήδη παρέχεται με κόκκους μπορεί να θεραπεύσει την ασθένεια εντελώς.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda,że nieskuetczny.

    PS.Zapraszam do rejestracji bloga: Biblioteka urody - spis blogów kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń