23 czerwca 2012

PAZNOKCIE: Szybka reaktywacja!

Dzisiaj dosłownie w minutę wykonane pazurki:P
Nie miałam czasu robić cały manicure od początku, zmywać stary lakier itd, więc wpadłam na pomysł szybkiej reaktywacji moich paznokci. 2 dni temu pomalowałam je szarym lakierem z Safari ,ale że na końcówkach zaczął odpryskiwać przeciągnęłam je bordowym kolorkiem Sensique i jest dobrze:) mówię od razu, to nie jest żaden french, linii uśmiechu nie ma. To takie coś i nic:)




Macie jakieś ciekawe sposoby jak szybko reaktywować paznokcie, kiedy trzeba gdzieś wyjść a nie ma na o czasu?

9 komentarzy:

  1. Pomysł ciekawy :)
    Ja zwykle po prostu pokrywam stary lakier jakimś brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie próbowałam nigdy:) jakoś boję się brokatów na paznokciach bo później trzeba się bawić w zmywanie albo zawijanie folią spożywczą:)

      Usuń
  2. Tak jak poprzedniczka - pokrywam brokatem, opcjonalnie konfetti

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo oryginalnie :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jak zaczyna odpryskiwać to maluję raz jeszcze tym samym co już mam na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak robię, ale czasami jak jakiś lakier jest słabo napigmentowany to mam na paznokciach kilka warstw i dziwnie to wygląda;/

      Usuń
  5. Dobry pomysł i fajnie wyszło też tak czasami kombinuje

    OdpowiedzUsuń