17 maja 2015

Jeden z lepszych demakijażystów

Wersja dla skóry naczynkowej nie powaliła z nóg >>KLIK<<, ale w zapasie czekał już kolega od Dermedic z serii Hydrain3 Hialuro i ten osobnik już radzi sobie bardzo dobrze. 


Nie przepadam za zmywaniem tapety jakimkolwiek produktem, który wymaga użycia płatków kosmetycznych i pocierania już i tak mojej delikatnej skóry, ale tym razem mogę powiedzieć, że to była przyjemność. I naprawdę nie dziwią mnie te wszystkie pozytywne opinie na temat tego płynu.


Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Hydroveg VV, Gliceryna, Alantoina, Mocznik

  • Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia pozostawiając uczucie świeżości i czystości
  • Zmiękcza i utrzymuje nawilżenie warstwy rogowej skóry
  • Nie zatyka porów i nie pozostawia filmu na skórze
  • Nie podrażnia oczu
  • Przebadany okulistycznie
  • Hypoalergiczny

Pojemność: 200 i 400 ml
Cena:  ok 10 i 20 zł


Płyn dostajemy w plastikowej, przezroczystej butelce z dozownikiem, który troszkę może drażnić, przynajmniej mnie drażnił bo klika razy zdarzyło mi się go nie zamknąć albo nie domknąć do końca, a nie byłoby to zbyt przyjemne gdyby zdarzyło się np. w podróży.


Jak cała seria pachnie pięknie, świeżo, co na pewno podbija uczucie czystej, zdrowej skóry po demakijażu. Dokładnie zmywa tusz i cały makijaż oczy, przy zmywaniu linera trzeba trochę dłużej potrzymać. Nie rozmazuje bezsensownie wszystkiego wokół oczu, ani trochę nie podrażnia oczu, skóry tym bardziej, a moja nie dość, że sucha do jeszcze naczynkowa. Na pewno nie wysusza, a nawet delikatnie nawilża, nie mam po nim uczucia, że natychmiast muszę łapać za krem. Bardzo fajny do porannego mycia buzi, dla osób, które nie chcą zbyt często męczyć skóry wodą.

Może któraś z Was już miała z nim do czynienia?

_______________________________________________________
Podobał Ci cię post? Będzie mi miło jeżeli klikniesz:

Zostaniesz followersem:
Instagram

Lub obserwatorem:
  Follow on Bloglovin

10 komentarzy:

  1. nadal go nie mialem ;p ale lubię olejek do demakijazu resibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam taką 50ml buteleczkę tego płynu ale nawet nie pamiętam jak się spisywał :P Będę musiała go kupić ponownie i przetestować

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się jest to super micel wg mnie najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten płyn i drugą wersję do cery wrażliwej naczynkowej, obie bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubiłam go, teraz mam Tołpę ale pewnie do Dermedica kiedyś powrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam próbkę tego płynu i u mnie niezbyt się sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dermedic kojarzy mi się bardziej ze świetnymi emolientami dla maluchów :) sama się nimi ratowałam, jak miałam wysuszoną skórę.
    a co do demakijażu, pozostanę pewnie na razie wierna micelowi z Biedronki ;)

    zapraszam do siebie: http://www.pretty-perfection.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Всем привет! помогите кто знает... ищу где можно купить набор для сахарной эпиляции, автоклав для стерилизации маникюрного инструмента купить и аппарат ультразвуковой терапии купить? я только начала управлять салоном красоты, надо найти оборудование, а я не знаю где это купить)

    OdpowiedzUsuń