28 stycznia 2012

OCM czas start!

Pewnie wielu z Was znana jest metoda oczyszczania skóry olejami czyli popularne OCM. Ja już daaawno o niej słyszałam ale jakoś nie byłam przekonana i ie interesowałam się specjalnie tą metodą, jednak wczoraj miałam chwilkę czasu po powrocie z egzaminu i natknęłam się na notkę jednej z dziewczyn na temat właśnie OCM. Poczytałam i zainteresowałam się:) tym bardziej, że jak ostatnio pisałam moja skóra zrobiła się strasznie sucha, głównie na policzkach i jakoś zniechęciłam się do stosowania mojego żelu z Vichy, tym bardziej, że stosowałam go także do demakijażu oczu i mimo, ze nie miałam żadnych podrażnień itp. to jednak zrezygnowałam i teraz połowa buteleczki się zmarnuje:(


Poszperałam wczoraj w Internecie, oglądałam filmiki dziewczyn na YT, czytałam blogi i postanowiłam spróbować. Dzisiaj zrobiłam sobie mieszankę, kupiłam ściereczkę z mikrofibry, taką zwykłą do mycia okien:P i umyłam rano twarz. Nic na ten temat powiedzieć nie mogę, ale chciałam właśnie Was zapytać, czy stosujecie tą metodę, jak się ona u Was sprawuje i czy widzicie jakąś poprawę w wyglądzie Waszej cery??

3 komentarze:

  1. Nie stosuję tej metody, chociaż ostatnimi czasy baaardzo dużo słyszę na jej temat. Jestem ciekawa rezultatów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się dobrze spisywała :) cera gładka i nawilżona była, ładnie oczyszczona

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem rezultatów tej metody :)

    OdpowiedzUsuń