29 sierpnia 2011

FILM: Bez przedawnienia

Dzisiejszy post troszkę nie w temacie bloga, ale ja po prostu kocham dobre filmy i chciałam podzielić się z Wami moimi ulubieńcami.
 Jestem ostatnimi czasy zafascynowana pewnym aktorem, oglądam wszystkie filmy z jego udziałem, a konkretnie chodzi o Jamesa Caviezela. Jeżeli nic Wam nie mówi to nazwisko to >>>>KLIK<<<<, powiem tylko, że grał główną rolę w "Pasji". Wczoraj wieczorem, a raczej w nocy, bo nie mogłam się powstrzymać:), obejrzałam film pt. "Bez przedawnienia" i naprawdę mi się spodobał. Uwielbiam thrillery trzymające w napięciu a ten właśnie taki był. Dla tych, którzy nie lubią takich filmów powiem, że grał on także w melodramacie "Oczy anioła" z Jennifer Lopez. Nie będę nic więcej mówić, żeby nic nie zdradzać bo film jest naprawdę świetny i ma wysokie oceny np. na filmweb

Możecie go  obejrzeć tutaj: >>>>Bez przedawnienia<<<<

W ogóle polecam tą stronę, tym którzy jej jeszcze nie odkryli:).

Może już oglądałyście, jak się podobało?:)

Pozdrawiam i na koniec coś miłego dla oka, ahhhh


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz