29 lipca 2012

HAUL: Mini zakupy w Rossmanie

Wskoczyłam dziś na szybko do Rossmana, bo kończył mi się żel pod prysznic i skusiłam się na rossmanowską  Isanę:) na pewno większość z Was zna, a teraz w promocji za niecałe 4zł więc grzech nie kupić:) a nie mogłam się oprzeć zapachowi:), chyba wszystkich żeli z Isany:) a padło na taki:


Dodatkowo chwyciłam gąbeczki do podkładu bo coraz mniej zaczynam lubić pędzle i swoje paluszki;/ z moją suchą mordą nie da się współpracować;/ choćbym nie wiem jak ją wypeelingowała, nawilżyła to zawsze widzę ten podkład na twarzy;/ chciałam kupić BeautyBlender, albo chociaż jego podróbkę, ale najpierw postanowiłam wypróbować czy w ogóle będę umiała nakładać podkład gąbką, więc kupiłam te maleństwa z Rossmana i zobaczymy jak to będzie...

Używałyście tych gąbek, albo może macie jakieś inne warte polecenia?? Podzielcie się:)

P.S. dziś miał być makijaż krok po kroku, inspirowany makijażem Dody


ale wczoraj przypaliłam sobie ryjek na słońcu i nie nadaje się on dzisiaj do pokazywania:) w sumie nie wiem nawet jak to się stało, bo posmarowałam twarz kremem z SPF30;/

Jeżeli jutro będę w miarę normalnie się prezentować to zrobię makijaż;) będzie on jedynie inspirowany, w sumie to moim zdaniem ten, który ja wykonuję na sobie jakoś lepiej wygląda niż ten Dody (nieskromnie powiem):P

--------------------------------------------------------------------------------------
Zapraszam na moje rozdanie >>>>KLIK<<<<

16 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie używałam gąbek do makijażu i zastanawiam się właśnie nad kupnem Rossmannowskich. Dobre są? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem do dziś je dopiero pierwszy raz kupiłam:)

      Usuń
  2. Ja kiedyś używałam tych gąbek z Rossa, ale jednak bardziej wolę moje palce i pędzel. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupki poczyniłaś tez muszę się wybrać na jakiś haul;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię gąbeczek, najlepiej nakłada mi się podkład palcami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedy nakładam podkład palcami mam wrażenie, że rozciągam sobie skóre:):)

      Usuń
  5. Kiedyś używałam gąbeczek, ale teraz przerzuciłam się na pędzel. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory lubiłam pędzle, ale czasem pojawiają mi się suche skórki i pędzle jeszzce bardziej to podkreślają, mam nadzieję, że gąbki jakoś sobie z tym poradzą

      Usuń
  6. Słońce było bardzo ostre ostatnio, może dlatego sobie spaliłaś bużkę, choć z drugiej strony skoro miałaś taki mocny filtr to faktycznie trochę dziwne. A zakupy chyba udane?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypaliłam sobie konkretnie lewą stronę bo jakoś tak przekręciłąm głowę na słoneczku:P a co do zakupów to żel cudnie pachnie, co dla mnie najwazniejsze przy wyborze kosmetyków do mycia ciała, bo przecież każdy mnie domyje:P a gąbeczki zobaczymy jak się sprawdzą:)

      Usuń
  7. ile zaplacilas za te gabeczki? / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gąbki do makijażu moim zdaniem nie są dobre, ale każdy musi wypróbować na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak sie opaliłas, to dobrze :) Po paru dniach wszystko zbrazowieje i bedziesz jeszcze piekniejsza ;) Czekam na makijaz :);*

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jak wystawie twarz na slonce to po calym dniu mam poparzona w cholere :D

    OdpowiedzUsuń
  11. tymi gąbeczkami dobrze nakłada się korektory

    OdpowiedzUsuń