9 sierpnia 2012

BLOG: Bo Sylwia lubi zmiany:)

Ostatnio bez przerwy kombinuję z wyglądem bloga, ustawieniami itd, te z Was które zaglądają do mnie z pewnością zauważyły:) Pojawił się nowy nagłówek:


Od jakiegoś czasu starałam się zmieniać i dopasowywać tło do zdjęć. Teraz jest to po prostu białe tło, wydaje mi się, że zdjęcia wyglądają o wiele lepiej, bardziej przejrzyście i wyraźnie niż wcześniej. Dla porównania:


Która wersja podoba Wam się bardziej? Może macie jeszcze jakieś inne pomysły i sugestie co do bloga i jego funkcjonalności, chętnie poczytam i przyjmę wszelką krytykę:)

-------------------------------------------------------------------------------------------
Zapraszam na moje rozdanie

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten nowy nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) specjalnych zdolności nie mam, ale starałam się jak mogłam:)

      Usuń
  2. zmiany zdecydowanie na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, ja też się zastanawiam nad zmianą, ale nie mam pomysłu:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja też coś u siebie kombinuje ze zmianą i faktycznie białe tło jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę, jakoś to białe tło bardziej do mnie przemawia, tak profesjonalnie to wygląda:D:D:D:D:D:D

      Usuń
  5. oj ja też zastanawiam się nad zmianą, ale za bardzo lubię ciemne kolory :/
    teraz u Ciebie jest przejrzyście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też ciągnie do tego, żeby swój blog zrobić na ciemno:) szczególnie kiedy przeglądam blog Kasi ciasteczko25, ale jakoś nie umiem tego wszystkiego tak ogarnąć, żeby ro fajnie wyszło i zostawiłam jasne kolorki:)

      Usuń
  6. Od początku mam białe tło i nie zamierzam tego zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) ja czekam aż kuzyn znajdzie czas żeby napisać mi nowy szablon do bloga :) a co tła - wygląda bardziej profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale Ci dobrze, masz kogoś chętnego kto się zna i Ci pomoże:)

      Usuń
  8. Wersja na bialym tle lepsza. :)
    Wow, takie efekty od HH. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten szablon jest bardzo ładny :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie, czytelnie i tak jakoś jaśniutko - przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń